Om strålning

Jag blir oroad när jag läser i Sköldkörtelns hemlighet av Anthony William
Han säger att vi borde bry oss om all strålning som vi får i våra kroppar
Vi får strålningen från Fukushima när vi flyger och jod försvinner från oss när vi använder mobil eller surfar
Ingen verkar bry sig om det här
Tänk på alla el allergiker för 20 år sedan vad de led och gjordes till åtlöje
De hade säkert rätt på nåt sätt men all teknik skulle säljas till varje pris
Hoppas det finns någon seriös person/personer som forskar om det här
Det behöver utredas ordentligt
Det är vi och våra barns hälsa det gäller

Om malinhallgrensiira

I am a 57 years-old lightworker who has written poems in english about the spiritual and the "real" world. I also write about spiritual books that I read. Welcome! Jag är en 57 år gammal ljusarbetare som skriver poesi på engelska om den andliga världen och den "verkliga" världen. Jag skriver också om andliga böcker som jag läser. Välkomna!
Detta inlägg publicerades i Spirituality. Bokmärk permalänken.