Sköldkörtelns hemlighet av Anthony William

Jag läser Anthony Williams bok Sköldkörtelns hemlighet
Han berättar sånt som kommer att ändra världen medicinskt
Det fanns en gång ett snällt virus som rengjorde våra inre organ som heter Epstein -Barr viruset
Men sedan 1800-talets början blev det förgiftat av alla kemiska substanser som vi människor kom på
Många människor blev sjuka men inte hjälpta. Sedan den tiden har virusets stammar ökat till 60 stammar med 10 grupper.

De orsakar halsfluss, sköldkörtelproblem, fibromyalgi och andra kroniska sjukdomar och även cancer.

De mediciner som används mot sköldkörteln tar inte bort viruset utan ackumuleras i levern.
Efter 10-20 år så får man hjärtrusningar av det för att giftet pumpas ut i blodet.
Levern och binjurarna får arbeta onödigt hårt. Men det varnas för att bort medicinen för fort det måste en läkare ta hand om för har man ätit den 10-20 år så riskerar man att få besvär.

Medicineringen är antik och om 20 år så kommer detta att vara vedertaget.

Jag har inte läst hela boken än men de råd jag kan ge är att viruset gillar ägg, mjölk, vetegluten och fläskkött.

Rekommenderar att man köper en råsaftcentrifug eller en slowjuicer för att dricka banan med blåbär som tar bort tungmetaller ur kroppen. Drick gärna gurkjuice eller sellerijuice för att få nödvändiga salter till kroppen och rena kroppen.
Har själv inte kommit dit men vill gärna det.

Om malinhallgrensiira

I am a 57 years-old lightworker who has written poems in english about the spiritual and the "real" world. I also write about spiritual books that I read. Welcome! Jag är en 57 år gammal ljusarbetare som skriver poesi på engelska om den andliga världen och den "verkliga" världen. Jag skriver också om andliga böcker som jag läser. Välkomna!
Detta inlägg publicerades i Spirituality. Bokmärk permalänken.