Har Jesus dött eller inte?

Jag vet att jag har skrivit i några tidigare inlägg om att Jesus kunde ha blivit begraven i Khasmir.

Men man får ta det som de legender de är för det kan vara någon annan helig person som ligger där.

Jag är en person som letar efter sanningen men man hittar mest fragment i de böcker jag läser.

Jag brukar fråga änglarna ibland vissa frågor och jag ber dem att svara med färg. När jag frågade dem om Jesusu hade överlevt eller dött efter korsfästningen så lyste säkert ca fem stycken av dem med röd färg.

Jag tror nu att änglarna menade att Jesus överlevde istället.

Läs gärna Sekret societies av Sylvia Browne

Om malinhallgrensiira

I am a 57 years-old lightworker who has written poems in english about the spiritual and the "real" world. I also write about spiritual books that I read. Welcome! Jag är en 57 år gammal ljusarbetare som skriver poesi på engelska om den andliga världen och den "verkliga" världen. Jag skriver också om andliga böcker som jag läser. Välkomna!
Detta inlägg publicerades i Spirituality. Bokmärk permalänken.