Naturväsen

Intressant det här, särskilt som jag läser om naturandar just nu. Allt i naturen verkar vara besjälat. Vattenandar, eldandar och trädandar är exempel på såna. Husandar finns i varje hus och i lägenheter finns det en chefsande över lägenhetsandar. De ska hålla koll på husen och hjälpa oss. Men vi ser dem inte och det är ett problem, man undrar såklart om det är sant. Men trädandar är lättast att komma i kontakt med och jag kunde svära att jag ibland kan höra trädens röster när jag hälsar på dem. Men då anses man inte vara riktigt klok. Men vi ska bli deras herrar i framtiden för dem för änglarna har dragit sig tillbaka sedan lång tid enligt boken. Hälsa på ett träd du tycker om, du kanske får svar en dag!

De indiska floderna Ganges och Yamuna får samma rättigheter som en människa, enligt ett beslut från den högsta domstolen i delstaten Uttarakhand.
DN.SE
Om malinhallgrensiira

I am a 51years-old lightworker who writes poems in english about the spiritual and the "real" world. Jag är en 51år gammal ljusarbetare som skriver poesi på engelska om den andliga världen och den "verkliga" världen.
Det här inlägget postades i Spirituality. Bokmärk permalänken.