Nostradamus om våra tankar

Jag har nu kommit till slutet av den tredje boken och vill delge lite till som jag har läst.

Nostradamus säger att med andliga ögon sett så är sprängningen av kärnvapen ännu mer oroande än vad man kan tro. Han kunde se hur det skyddande höljet runt jorden som finns i rymden blev skadat. Det kan inte ses med blotta ögat för oss vanliga människor vilket verkligen är olyckligt.

Det är en kunskap som hade behövts för länge sen. Som om det inte räcker med Fukushima och Nordkorea som skickar upp nya raketer nu som då. Det är så fruktansvärt ansvarslöst och onödigt, särskilt när man får veta detta. Man blir arg när man tänker att detta är en planet som vi alla lever på och måste bry oss om.

Men det är just det, våra tankar går inte åt samma håll utan i olika riktningar. Nostradamus försöker att förklara för oss att våra tankar är som magneter som påverkar alla andra och förenar vi oss i en enda viktig fråga så kommer vi att vinna det som vi behöver ha. T ex en frisk och ren planet utan föroreningar.

Tänk om vi kunde komma dithän jag önskar det. Jag älskar Moder jord och skänker henne en tanke innan jag somnar och skickar kärlek i form av ett stort hjärta för jag önskar att hon renas, helas så att vi inte mister henne. Jorden är vårt enda hem låt oss behålla det.

Om malinhallgrensiira

I am a 51years-old lightworker who writes poems in english about the spiritual and the "real" world. Jag är en 51år gammal ljusarbetare som skriver poesi på engelska om den andliga världen och den "verkliga" världen.
Det här inlägget postades i Spirituality och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.