Hur blir det med framtidens religion?

”Religionernas vägar kommer till slut att mötas i samma punkt. I dess mitt samlas alla och är där pånyttfödda i anden.

Detta kan för dagens präster och andra andliga ledare tyckas fantastiskt eller omöjligt, men skalet ska avskalas och den friska frukten framtagas i framtidens religion som blir en enda famn för Jordens folk!”

Dess ord kommer från Carina Slobergs senaste bok ”Älskade barn på Jorden” kanaliserad från Gud som jag känner det.

Det är du som avgör om du tycker att detta är din sanning. Vi tror olika om saker vi läser om det är sant eller riktigt för oss. Vissa böcker tycker inte jag stämmer för mig heller som Ex. Donald McWalsh böcker om Gud, de blev jag fundersam över om jag skulle tro på eller inte.

Om malinhallgrensiira

I am a 50 years-old lightworker who writes poems in english about the spiritual and the "real" world. Jag är en 50 år gammal ljusarbetare som skriver poesi på engelska om den andliga världen och den "verkliga" världen.
Det här inlägget postades i Spirituality och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.