Filmer från tidigare liv

Jag har sett vissa filmsekvenser från tidigare liv, men de har varit sekundsnabba. Jag fick ett änglasvar för ett antal månader sedan där änglarna sa att jag inom den närmaste framtiden skulle få se en film, men det har inte inträffat än tyvärr. För i himlen finns det ju ingen tid som vi har så jag får vänta ett tag till. Men jag har tålamod, har inte bråttom. De sa också att jag kommer att se mer i en framtid. Fantastiskt det ser jag fram emot. Tack änglar!

Om malinhallgrensiira

I am a 51years-old lightworker who writes poems in english about the spiritual and the "real" world. Jag är en 51år gammal ljusarbetare som skriver poesi på engelska om den andliga världen och den "verkliga" världen.
Det här inlägget postades i Spirituality och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.