Ur boken ”Solomon talar” av Eric Pearl

”Du har nog hört talas om begreppet gamla själar. Varje gång du återföds gör du det med större kunskaper i bagaget. Du har mer ammunition. Du har en djupare och bredare förståelse om mänsklighetens villkor och kan påverka fler människor. Det är din roll. De vänder sig till dig för att få hjälp. De söker upp dig trots att de inte förstår varför. Och det är din roll på den här nivån: att föra människor till ljuset, att hjälpa dem till insikt på den här nivån, innan de går vidare till nästa liv. Den här nivån. Hur kan jag föra dem till ljuset? För det är vad du gör, det som Eric och Fred gör, det som ni alla är engagerade i.”

Det här är verkligen intressant, så då är det inte en slump att jag har skapat denna blogg, den är en del av mitt syfte helt klart. När jag har spått mig i Doreen Virtues kortlek Life Purpose Oracle Cards så kommer det ofta upp Divine love and light som jag ska sprida och healerns kort. Spännande!

Om malinhallgrensiira

I am a 50 years-old lightworker who writes poems in english about the spiritual and the "real" world. Jag är en 50 år gammal ljusarbetare som skriver poesi på engelska om den andliga världen och den "verkliga" världen.
Det här inlägget postades i Spirituality. Bokmärk permalänken.