Var ska man träna sin förmåga någonstans?

Jag tränar min healingförmåga på Healingbrunnen på Facebook i alla fall genom att heala de som behöver det gratis när jag är där, tillsammans med andra healers.

Men vad för fler ställen i Norrköping det finns där jag kan träna vet jag inte.

Jag läste Eric Pearls bok Reconnective Healing och den var intressant om en kiropraktor som plötsligt fick healingkrafter utöver det vanliga. Healingkraften sägs vara starkare än de vanliga begränsade metoderna som Reiki till exempel.

Jag själv tyckte att min healingförmåga blev något starkare när jag hade läst klart och det var inte inbillning det är helt klart.

Men jag blev klart besviken när jag fick reda på att man får bara lära sig metoden av Eric Pearl själv I och II när han behagar att komma till Sverige! Det är inte klokt! Anledningen sägs vara att de flesta trodde sig vara klara att utöva healingen bara efter en helgkurs så man måste gå en kurs till för utövare. Det känns bara som att det är ännu ett sätt att få folk att punga ut med mer pengar till honom.

Om malinhallgrensiira

I am a 50 years-old lightworker who writes poems in english about the spiritual and the "real" world. Jag är en 50 år gammal ljusarbetare som skriver poesi på engelska om den andliga världen och den "verkliga" världen.
Det här inlägget postades i Spirituality. Bokmärk permalänken.