Bördig kristallernas ljus

Detta är vad Gaia vår moder sa till mig i en kanalisering. I går när jag läste Änglarnas Medicin om Atlantis änglar av Doreen Virtue så stod ungefär att de som äger kristaller har en gång levt där. Då förstod jag vad Gaia hade sagt, det som är rubriken på detta inlägg, i mitt inre att detta måste vara sant. Tack moder, jag tänker på dig i detta nu. Bara vi förstod att du är en levande varelse skulle vi inte göra dig så mycket skada. Men illusionen ligger tungt över oss. Frigör oss Gud så att vi än en gång kan leva ifred med modern.

Om malinhallgrensiira

I am a 51years-old lightworker who writes poems in english about the spiritual and the "real" world. Jag är en 51år gammal ljusarbetare som skriver poesi på engelska om den andliga världen och den "verkliga" världen.
Det här inlägget postades i Spirituality. Bokmärk permalänken.