Jag hade tänkt ge ut en bok

Men av mina försök förra året var det inga förlag som ville ha boken och inga utländska heller. När jag försökte ge ut den på Amazon så kunde de bara skicka checkar för varje såld bok, vilket jag sa nej till, för det är ju helt otidsenligt för oss i Europa. Det gick vi ifrån för 20 år sedan. Jag försökte med Vulkan förlag men det blev bara strul. En bok blev visserligen färdig men inte mycket mer. Får tyvärr varna för detta företag som inte verkar vara nåt att lita på i vissa avseenden.

En bok med engelska andliga dikter står tyvärr inte högt i kurs, då måste man skriva berättelser istället. Jag har försökt genom årens lopp, till och med gått en kurs i det men det känns inte som att det är min grej.

Men det är roligt att alla kan läsa dem som vill på min blogg i alla fall. Många gamla men också nya som jag kommer på då och då.

Ett medium sa till mig att jag skulle kunna lyckas utomlands men inte här hemma i Sverige och det känns ju intressant att han sa så. Men som det ser ut nu så kommer jag inte att flytta någonstans nu. Jag är djupt rotad i Lindö och Norrköping med hela min släkt så jag kommer nog att ha min vistelseort här hela livet ut. Men ges det någon chans att lyckas någon annanstans så håller jag dörren öppen för resor av olika slag. Men jag lämnar aldrig stan för här hör jag hemma. Det är så skönt när man haft semester att komma hem igen, det förnekar sig aldrig.

Om malinhallgrensiira

I am a 50 years-old lightworker who writes poems in english about the spiritual and the "real" world. Jag är en 50 år gammal ljusarbetare som skriver poesi på engelska om den andliga världen och den "verkliga" världen.
Det här inlägget postades i Spirituality. Bokmärk permalänken.