När jag träffade två av mina guider

Jag tror att det var på nyårsdagen 2006. Jag mediterade och plötsligt såg jag en gyllene mask kastas emot mig. Sedan såg jag en engelsk ädling med juvelbesatt basker på huvudet och pälsbrämad rock. Han såg ut att vara från medeltiden. Den andre var en väldigt stor och stark man klädd i Toga, han såg ut att vara ifrån Romarriket.

Detta var två av mina guider har jag förstått, men jag har ingen förklaring till engelsmannen varför han är min guide, men den andre har jag fått reda på var hantverkare i Romarriket, är min beskyddare och särskilt vad gäller min kreativitet.

Jag kände mig hedrad och glad över att jag har vänner i andevärlden som tänker på mig och bekymrar sig över mitt liv och öde. Att kasta den gyllene masken var för att tala om för mig att nu ska inga hemligheter vara mer vi visar oss för dig så att du vet att du inte är ensam. Jag är tacksam kära vänner och följeslagare, för ni är helt sällskap som följer mig. Fem stycken enligt den auratavla jag har.

En ung kvinna, ett barn som vill att jag ska känna samma glädje som hon gör. En kvinna från 1500-talet som vet allt om örter och vill att jag ska använda detsamma. Jag tror att jag sysslade med det i Persien där jag var healer. Men jag kommer inte ihåg så mycket och någon örtagård har jag inte heller. Men hälsokost och örter intresserar mig. Luftälvorna  ska vi inte heller glömma.

Om malinhallgrensiira

I am a 50 years-old lightworker who writes poems in english about the spiritual and the "real" world. Jag är en 50 år gammal ljusarbetare som skriver poesi på engelska om den andliga världen och den "verkliga" världen.
Det här inlägget postades i Spirituality och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.