Hur blev jag andlig?

Det började redan 1996 med inköp av min första andliga bok, var med i två andliga föreningar under kortare och längre perioder. Särskilt länge var jag medlem i Norrljus, där jag lärde mig Reiki I och II.

När jag gick de kurserna infann sig en känsla av att jag har gjort det här förut. Enligt ett tidigare liv som har blivit berättad för mig så har jag det och för mig känns det rätt.

När jag fick min son när jag var 36 så hände en del som jag inte hade upplevt förut. Jag undrade själv över om jag var frisk, men det var jag. Det är rätt så tabubelagt att ha andliga upplevelser som ser väldigt annorlunda ut. Förmågan kan också komma fram eller öka vid tillfällen som födsel eller dödsfall.

Om malinhallgrensiira

I am a 50 years-old lightworker who writes poems in english about the spiritual and the "real" world. Jag är en 50 år gammal ljusarbetare som skriver poesi på engelska om den andliga världen och den "verkliga" världen.
Det här inlägget postades i Spirituality. Bokmärk permalänken.