Upplevelse under shamansk healing

Jag kom till  på Norrljus lokal (andlig förening i Norrköping) på deras öppet hus dag för många år sedan. Då alla kan komma och prova på olika saker tarotläsning och healing t ex och föreningen visar upp sig.

Då hände det sig att helaren sa att det hade kommit en stor ängel och rensat i mina chakran som när man rensar en skorsten. Dessutom hade det kommit en kvinna från andevärlden som var klädd i en grön sari. Hon hade levt i Iran det som var Persien då.

Healern förklarade då att jag hade varit healer i det gamla Persien och samtidigt köpman. Kanske det var min fru i det livet som kom och besökte mig? Har tyvärr ingen aning men det gjorde mig både glad och stolt.

Min gärning som healer sträcker sig långt tillbaka i tiden det är nåt som är säkert.

Om malinhallgrensiira

I am a 51years-old lightworker who writes poems in english about the spiritual and the "real" world. Jag är en 51år gammal ljusarbetare som skriver poesi på engelska om den andliga världen och den "verkliga" världen.
Det här inlägget postades i Spirituality. Bokmärk permalänken.